Min blogliste

lørdag den 25. september 2010

Design Udfordringen

Så er det tid for at løfte sløret for 2. del af Design Udfordringen fra Helene Juul. I denne måned fik jeg tilsendt disse 3 stykker stof.

Denne måneds opgave lød på at der skulle sys 4 blokke med "Flying Geese" på 3x12 inch, en applikationsblok på 12 inch, en blok med trekanter på 12 inch samt 7 små hourglass eller tomme blokke på 3 inch. Jeg valgte at lave en blanding af disse.  Jeg startede med at sy applikationsblokken, da jeg regnede med at det ville være den mest krævende blok. Den blok jeg har syet har jeg fundet i Harmoni Bommen fra KarMa quilt.


Da jeg allerede for over en uge siden var færdig med denne måned udfordring, måtte jeg igang med et andet sytøj, indtil næste pakke kommer. Så jeg er gået i gang med at sy tæppet "busy little christmas elves" fra Gain Pan. Så her er et billede af første blok til denne.


3 kommentarer:

  1. Så dyktig du er . alt er veldig fint. :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den lækker din applikation. Og det går fremad med vores australske nisser ser jeg :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en sød vandkande, du har applikeret og så med broderede blomster. Jeg har også lavet en, dog med applikerede blomster. Jeg kan godt lide dine store gæs, der er flere, som har lavet dem i den størrelse. Det gør jeg også næste gang.

    SvarSlet