Min blogliste

søndag den 20. november 2011

Designudfordringen pakke 3 og 4

Så er jeg langt om om længe fået syet mine blokke til Designudfordringen så jeg er lige med kursisterne hos Helene.

I pakke 3 lød udfordringen af der skulle syes blokke som var naturalistiske, figurative eller billedlige. Mine bud blev disse blokke:



I 4. omgang af Designudfordringen fik vi følgende stikord til at sy blokke
  • På kryds og tværs
  • Bag lås og slå
  • Hegn, gitter og stakit
Denne udfordring har givet mig en del hovedbrud, men til sidst valgte jeg af fokussere på "kryds og tværs og bag lås og slå, som har givet udslag i blokken attic windows som her skal symbolisere en fængsels vindue.


1 kommentar:

  1. Hvor er det nogle søde blokke, du har lavet. Specielt uglen og skotte hunden. De er bare søde. Der er flere der har ugler med i deres blokke efterhånden, så det kan være jeg også skal have en med.

    SvarSlet