Min blogliste

tirsdag den 7. august 2012

slut på sommerferie

Så er min sommerferie ved at være slut for denne gang. Jeg sidder nu og gør lidt status over hvad ferien egentlig har været brugt til, da vi kun har været ude at rejse en enkelt uge i sommer.

Jeg har for første gang haft hele 3 uger her hjemme hvor jeg ikke har haft de store planer, da min mand kun har haft en enkelt uges ferie her i sommer.

Jeg startede op med de gode intentioner om at få gjort noget ved nogle af mine UFO'er. Men jeg må nok erkende at det er ikke lykkes mig særligt godt, da jeg ikke har kunnet holde fokus. Istedet har jeg haft gang i symaskinen og startede med at skulle sy PEEK-A-POO som jeg har set mange andre gøre i Blokland. Indtil nu er det blevet til 2 stk.

Den mørkeblå/grønne havde jeg oprindeligt tiltænkt Mathias at han kunne få den som en form for toilettaske, istedet for den plastikpose som han plejer at bruge. Men trods mit farvevalg, syntes den unge mand ikke at den kunne bruges.

Da vores camera ikke mere har nogen taske fik jeg den gode ide at jeg også kunne sy en lille opbevaringstaske det det. Det blev så denne lille pung som det lige kunne være i.

Det er den mindste af pungene som cameraet skal være i, men jeg syntes at det kunne være lidt sjovt at lave en lidt større model, det blev til den lilla model.

Mønstrene til begge typer af tasker/punge er købt hos Helene Juul


1 kommentar:

  1. De blå Peek-a-Boo poser/tasker er blevet fine. Jeg har et par stykker i brug pt. Dejligt. De små punge til kameraet er søde.
    Knus
    ANNE-Mette

    SvarSlet